Tahtsime pakkuda tarbijatele individuaalseid lahendusi, kus pole vaja teha järeleandmisi. Nägime oma vaimusilmas kööki, kuhu iga päev, nädal ja aasta sisse astudes tunned rõõmu, et kõik on oma soovi järgi ja toimiv.. Seda kõike saaksid kiire ja põhjaliku teenindusega: vajadusel tuleb müüja ka kohapeale olukorraga tutvuma.
Muutuv maailm, e-ostlemise levik ja nõudluse rahvusvahelistumine muserdasid mõned aastad tagasi paljusid väikseid mööblifirmasid – tervet Soomet ähvardas oht kaotada suur hulk tohutult professionaalseid tegijaid ja ühes sellega ka nende kvaliteetne toodang.
Mellano mööblitehases Lapinlahtis mõeldi, kuidas olukorda parandada. Teadsime, et vajame köögitööstuse parimaid ettevõtjaid, et saaksime koos nendega pakkuda tarbijatele parimat võimalikku teenust. Teadsime ka, et nõudlust oleks piisavalt; peaksime lihtsalt aitama kvaliteeti hindavatel klientidel ja ettevõtjatel üksteist leida.
Samas pakuksime pädevatele kohalikele ettevõtjatele korralikku müügi- ja turundustuge, täiesti ilma lisakulude ja frantsiisitasudeta. Kaasaksime kontseptsiooni kujundamisse Soome parimad köögitööstuse väikeettevõtted, et saaksime luua midagi, mille üle võiksime kõik uhked olla.
Tahtsime oma tegevuses arvestada ka keskkonnaaspektidega. Mööbli kõrge kvaliteet ja vastupidavus pikendavad nende eluiga. Püüame pidevalt parandada oma toodete kvaliteeti läbi pideva kvaliteedikontrolli. Kvaliteediseire abil suudame vähendada ka raisatud materjali hulka ja vähendada heitkoguseid. Värvi ringlussevõtuga oleme viimase kahe aasta jooksul vähendanud lenduvate orgaaniliste ühendite heitkoguseid enam kui 40 protsenti.
Koos oleme koostanud AINA kriteeriumid: