AINA lugu

AINA lugu sai alguse soovist aidata

Tahtsime pakkuda tarbijatele individuaalseid lahendusi, kus pole vaja teha järeleandmisi. Nägime oma vaimusilmas kööki, kuhu iga päev, nädal ja aasta sisse astudes tunned rõõmu, et kõik on oma soovi järgi ja toimiv.. Seda kõike saaksid kiire ja põhjaliku teenindusega: vajadusel tuleb müüja ka kohapeale olukorraga tutvuma.

Muutuv maailm, e-ostlemise levik ja nõudluse rahvusvahelistumine muserdasid mõned aastad tagasi paljusid väikseid mööblifirmasid – tervet Soomet ähvardas oht kaotada suur hulk tohutult professionaalseid tegijaid ja ühes sellega ka nende kvaliteetne toodang.

Mellano mööblitehases Lapinlahtis mõeldi, kuidas olukorda parandada. Teadsime, et vajame köögitööstuse parimaid ettevõtjaid, et saaksime koos nendega pakkuda tarbijatele parimat võimalikku teenust. Teadsime ka, et nõudlust oleks piisavalt; peaksime lihtsalt aitama kvaliteeti hindavatel klientidel ja ettevõtjatel üksteist leida.

Samas pakuksime pädevatele kohalikele ettevõtjatele korralikku müügi- ja turundustuge, täiesti ilma lisakulude ja frantsiisitasudeta. Kaasaksime kontseptsiooni kujundamisse Soome parimad köögitööstuse väikeettevõtted, et saaksime luua midagi, mille üle võiksime kõik uhked olla.

Tahtsime oma tegevuses arvestada ka keskkonnaaspektidega. Mööbli kõrge kvaliteet ja vastupidavus pikendavad nende eluiga. Püüame pidevalt parandada oma toodete kvaliteeti läbi pideva kvaliteedikontrolli. Kvaliteediseire abil suudame vähendada ka raisatud materjali hulka ja vähendada heitkoguseid. Värvi ringlussevõtuga oleme viimase kahe aasta jooksul vähendanud lenduvate orgaaniliste ühendite heitkoguseid enam kui 40 protsenti.

2016. aastal, AINA nimepäeval, sündis köögikontseptsioon, millele panime nime selle päeva järgi.

Koos oleme koostanud AINA kriteeriumid:

  1. AINA´s peab olema garantii kvaliteedile, kiirusele, paindlikkusele ja soome tööle – ja loomulikult heale teenindusele.
  2. Klient peaks saama oma köögi individuaalselt millimeetri täpsusega ja kõikjal alates värvikaardi enam kui 8000 toonist, kuid siiski lihtsalt.
  3. Otsustasime hoida hinnataseme sellisena, et inimestel oleks võimalus osta kvaliteeti ja olla kindel köögiremondi sujuvuses.
  4. Otsustasime ka hindadega õiglaselt käituda. Hoiame hinnataseme koguaeg õiglasena , nii et pole vaja teha eraldi suuri allahindlusi. Hinnad on täiesti läbipaistvad ning varjatud kulusid pole.
  5. Samuti kohustume austama vana ja kasutuskõlblikku. AINAs saame vahetada uksi, riiuleid ja vajadusel kasvõi ainult ühte sahtlit või kappi. Peaasi, et klient saaks funktsionaalse ja meeldiva ruumi.

AINA köökide hinnad kohandati järgmiste põhimõtetega:

  • Hea planeerimine ja asjatundlikkus ei tõsta kulusid, vaid alandavad neid: AINA köökide eesmärgiks on mitte teha kulutusi suurendavaid vigu.
  • Meie tootmine pole mitte ainult energiasäästlik, vaid ka kulusäästlik.
  • Panustame kogu aeg tootmise arendamisse, et protsess oleks kvaliteetne, efektiivne ja hinnalt konkurentsivõimeline.
  • Personali rahulolu ja uhkus oma töö üle on meie jaoks auasi ning seepärast tahavad kõik siin endast parima anda.
  • Valmistame kõik köögid eritellimusel, seega pole vaja suuri ladusid.

Meie loost on kajab kindlasti läbi, et oleme AINA üle uskumatult uhked. Nii me olemegi. Alati.

AINA lugu
Vaata videot ja saa inspiratsiooni AINA loost

Search